2012年4月8日 星期日

薛凱琪歌詞 - All you need is me

All You Need Is Me

作詞: 陳詠謙 (Rap Lyrics by Souboy)
作曲: Fergus Chow @ BGI
編曲/監製: Fergus Chow @ BGI

你要信我是你的人 這晚你脫過來我就是你的人 yeh
你要信我是你的人 這晚你吻過來我就是你的人
hey
他不太有緣 卻是你的
他不夠脫俗 哪是你的
你共我別聊天 常常散步有時場面飛往盡頭
(浪遊)漫遊 然後越來越氣喘

* all you need is me baby cant u see
有些感覺不要怕突然
baby cant u see all you need is me
豁得出去為何難放肆
用眼睛望我 逐處看看看清楚
用(發苦)吻我 逐處吻吻吻清楚
all you need is me baby cant u see 我的興奮不會有限時
baby cant u see all you need is me 我的戀愛不會談理智

Repeat *

Khalil Rap:(極度無能部分 引用自 SharinJiaqi_很淡定)
baby I like you are talking so confident
like a moon in the sky so charming and I'm telling you I just want to chill if
you could tell me you love me for real


hey花一眼發現我是你的
響婚宴暗示我是你的
約會我在池邊 來吧暢泳快樂無邊
冰冷(帶流)易溶 同時蔓延著愛戀

Fi Rap:(引用自 SharinJiaqi_很淡定)
look...do you understand what I'm trying to say?
I'm telling you that I'm the only one for you, so you are or not

沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。